Zlata Pecka - logo

Soutěž kreativity v reklamě pořádaná AČRA MK
aktuální ročník 2019

32 nejlepších na shortlistu Zlaté pecky

Odbornou porotu 25. ročníku Zlaté pecky tvořily přední umělecké osobnosti všech profesí, které se na reklamní tvorbě podílejí. V ní zasedli například Václav Marhoul, Varhan Orchestrovič Bauer, Jan Mattlach, Olmo Omerzu, Asen Šopov, Daniel Špaček, Zdeněk Klika a Antonín Kratochvíl, kteří spolu s ostatními hodnotili, pod dohledem nestora naší reklamy a prvního českého Admana Jirky Mikeše, 81 soutěžních prací.

Těsný souboj proběhl i letos v  kategorii PP & Multichannel Creativity. Opět se rozhodovalo mezi zajímavými kreativními koncepty MediaOne, FUSE, TV PRIMA i České televize. Porota ve složení Hana Halvorsen Banks, Zuzana Kořenková, Josef Vlček a Štěpán Wolde poslala před hlavní porotu své favority.

Především Slováci opět kvalitně obsadili svými pracemi kategorii internetových reklamních formátů.

McCann Erickson Praha, MEDIA CLUB, Made by Vaculik, CORE4 Advertising, Respect APP, Istropolitana Advertising a Dark Side jsou určitě favorité na nejvyšší ocenění.

Galavečer a vyhlášení vítězů letošního jubilejního 25. ročníku bude opět v klubu Lávka
12. února příštího roku. Slavnostní večer moderuje opět drsný Jakub Kohák, který vyhlásí držitele tří speciálních cen Zlatá pecka, které budou patřit nejlepší reklamě za uplynulé čtvrtstoletí.