Zlata Pecka - logo

Soutěž kreativity v reklamě pořádaná AČRA MK
aktuální ročník 2016

Prima Zlatá pecka uvede světovou reklamní show Playstation Noc reklamožroutů


<p>Prima Zlatá pecka uvede světovou reklamní show Playstation Noc
reklamožroutů</p>

<!-- by Texy2! -->

Slavnostní předávání cen Prima Zlatá pecka 2015 bude v únoru spojeno s populární filmovou přehlídkou složenou z nejlepších reklam z celého světa Playstation Noc reklamožroutů. 25. únor 2016 se tak stane českým svátkem reklamy, který potěší nejen Zlatou peckou oceněné kreativce, ale všechny, kteří se reklamou rádi baví.

Noc reklamožroutů tentokrát proběhne Prahou hned dvakrát. Poprvé 25. února 2016 v klubu Lávka v rámci afterparty po slavnostním ceremoniálu předávání Zlatých pecek a pak následující den – 26. února v paláci Lucerna.

V nejnovější kolekci je přes 300 reklam z více než padesáti zemí světa. Opět jde o mix reklam vtipných, dojemných i velkolepých. Noc reklamozřoutů trvá přes pět hodin a je tradičně rozdělena do čtyř bloků.

The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) přivedl na stříbrná plátna v roce 1981 Francouz Jean-Marie Boursicot a ihned slavila úspěch. Po dobytí Francie se následně rozšířila do zbytku světa. Každý rok tato show probíhá na 5 kontinentech ve více než 135 městech celého světa, a jednou z jejích tradičních zastávek je i Praha a Brno. Kromě nepřeberného množství reklam přináší i zajímavé svědectví o naší době. Poselství je natolik jasné a každému srozumitelné, že překonává jazykové a kulturní rozdíly. „Reklamožroutský kult“ slaví v přátelské, příjemné a zábavné atmosféře každoročně více než 300 000 nadšenců na celém světě.

Jean-Marie Boursicot byl velkým filmovým fanouškem již jako malé dítě. Reklamu si prý zamiloval ve chvíli, kdy uviděl plakát propagující smetanový sýr. Základem jeho sbírky se vzápětí stal krátký snímek o bonbónech, který získal od zaměstnance místního kina. Když Boursicot zjistil, že se nikdo na světě shromažďování reklam nevěnuje, vytvořil v roce 1978 největší soukromý archiv reklamních filmů a spotů. Kolekce obsahuje přes 800 tisíc kusů, ročně jich přibývá až 25 tisíc. Zahrnuje reklamy 65 zemí světa a je obohacována i o Zlatou peckou oceněné reklamy z České republiky.

Informace o vstupenkách najdete zde.