Zlatá pecka 2017: znovu velký česko–slovenský souboj kreativity!
Nejvíc nominací získali: Zaraguza, Lion Communications s.r.o./divize Saatchi & Saatchi, Havas Worldwide Prague, McCANN-ERICKSON PRAGUE a Wiktor Leo Burnett. Trojan a Vodafone v hlasování „Nejlepší herec v reklamě“ zatím s velkým náskokem.
Zlatá pecka již po třiadvacáté hodnotila to nejlepší, co v české a slovenské reklamě vzniklo. Čestným předsedou poroty byl adman Martin Štěpánek. Producent Rudolf Biermann, kameraman a režisér F. A. Brabec, výtvarník Milan Býček, střihač Jan Mattlach a řada dalších špičkových profíků jednotlivých profesí hodnotili nejlepší kreativní práce v české a slovenské reklamě nejen za uplynulý rok. Dvacet hlavních cen bude předáno na slavnostním večeru 21. února příštího roku opět v klubu Lávka. Cena MMS – šek na mediální vysílání v hodnotě Kč 250.000 a zvláštní cenu Internetové a multimediální poroty a cenu Product Placement Award. Zajímavou sondou do estetiky reklamní tvorby byla letos poprvé cena „Akademické poroty“, kterou udělila Vysoké školy kreativní komunikace. A protože reklama bez skvělých herců by nemohla existovat, je na vás, kdo získá cenu v již 4. ročníku veřejné hlasovací soutěže Nejlepší herce v reklamě, ve které vloni hlasovalo více než 11.000 respondentů. O hodnotné ceny od partnerů soutěže se může do 31.01.2018 (kdy je uzávěrka) zapojit každý vyplněním krátkého dotazníku na www.hercivreklame.narodnipanel.cz.
31.01.2018 | uzávěrka veřejné hlasovací soutěže „Nejlepší herec v reklamě“ |
21.02.2018 | slavnostní vyhlášení vítězů v klubu Lávka |